Web Content Viewer
Контакти на звено отговорно по приемане на заявления за предоставяне на достъп до информация
Административните услуги, които община Нови пазар извършва, се предоставят от Центъра за информация и услуги на граждани и юридически лица:
Центъра за информация и услуги на граждани и юридически лица
Адрес: община Нови пазар, гр. Нови пазар, п.к. 9900, ул. "Васил Левски" № 3;
npazar@novipazar.bg;
0537/ 95166;
0537 / 23311;
Факс: 0537 / 24010;
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа без прекъсване.
Начини на заявяване на услугите:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за информация и услуги на граждани и юридически лица, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
чрез лицензиран пощенски оператор;
по факс: 0537 / 24010;
Начини на получаване на издадените индивидуални административни актове:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на граждани и юридически лица.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Начини на плащане на таксата за заявената от Вас административна услуга:
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Центъра за информация и услуги на граждани и юридически лица;
По банкова сметка:
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG92FINV91508415926535
БАНКА: „Първа инвестиционна банка" АД
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Центъра за информация и услуги на граждани и юридически лица.